Curs 2021-22

DOCUMENTALS CURS 2021-2022

Memoria escolar familiar

Treball elaborat per: Amparo Cabrera Cifuentes, Alicia Crespo Cambronero, Maria Falcó Subiela, Cristian Gabaldón Joya, Lydia Garcia Carrasco i Mireia Mallols Caudet.

Testimonios emocionantes

Treball elaborat per: Claudia De La Rua Sanchez, Lucía Giménez Sanz, Elia Junquero Jimenez, Carmen Luna Zanón, Carolina Pradas Medina i María Teresa Ramirez Linuesa.

Escuela

Treball elaborat per: Daniel Cabota Villalobos, Alexandra Carlota Martínez De Pisón Tormo, Alba Rodríguez Catalá, Andrea Rosello Simo, Celia Sanchis Vidal i Marinella Vila Gomez.

Conociendo el pasado para mejorar el futuro

Treball elaborat per: Desiré Copete Martin, Sara Fenollar Pascual, Sergio Fernandez Gallart, Myriam Lladró Muñoz, Raquel Minguez Martin i Javier Moreno.

La educación en la época franquista

Treball elaborat per: Andrea Alonso Cortes, Sara González Ortiz, Lucía Luis Mateo, Paula Del Carmen Sierra Rodriguez, Paula Torralba Rumin i Lorena Ortiz.

Del franquisme a l’actualitat: memòries d’un règim

Treball elaborat per: Carmen Moreno Mahiques, Estela Ortolá Guerrero, Alicia Quiñones Mico, Paula Sanchez Jimenez, Irene Santonja Sempere i Carla Serrano Sanchez.

Documental TIC-Historia

Treball elaborat per: Maribel Castiblanque Sáez, Lucía Diaz Garcia, Alejandro Máñez Ochando, Sara Mut Jimenez i Pablo Roselló Palacio.

“Su vida, sus memorias”

Treball elaborat per: Mireia Fortea Izquierdo, Paula Lacuesta Ginesta, Vega Lopez Gomez, María Perez Garcia, Marta Rozalén Botella, Alba Sanchez Soriano i Andrea Soler De La Cruz.
Treball elaborat per: Samina Ait Mhamed, María Blanes, Celia Gil, Irene Guardiola i Aitana Vidal (Història de les Idees i el pensament en Ciències i Matemàtiques)

Treball elaborat per: Fátima Blasco Serra, Andrea Cárcel Sancho, Tania Cuerda Aparicio, Raquel Domingo Pomar i Sara Estepa Águila (Història de les Idees i el pensament en Ciències i Matemàtiques)