III Jornada Teatres de la memòria escolar

28 de maig de 2021

9.45-10.00 h. – Presentació de la Jornada

10.00-11.00 h. – Comunicacions experiències d’innovació (I)

» Mª José García Folgado i David Parra Monserrat: “El projecte Teatres de la memòria escolar en temps de pandèmia: adaptació de les accions d’innovació al nou context educatiu”

» Raúl López Castelló i Juan Carlos Bel Martínez: “Las propuestas de los grupos de renovación pedagógica en Ciencias Sociales como estrategia para la reflexión sobre la innovación educativa: análisis de una experiencia didáctica con estudiantes de Magisterio”

» Jorge Sáiz Serrano: “L’estudi de la memòria dels grups d’innovació didàctica en Geografia i Història: la recepció de l’alumnat del Màster de Secundària”

11.00-11.30 h. – Descans

11.30-12.30 h. – Comunicacions experiències d’innovació (II)

» Cristina Sendra Mocholí: “Pensar històricament l’educació científica: una experiència en Didàctica de les Ciències Naturals en Educació Infantil”

» Vicenta Verdugo Martí: “Los dibujos y cartas de la infancia en la Guerra Civil, vistos por estudiantes de Magisterio”

» Andrés Payà Rico: “Pedagogia de la re-iteració. Itineraris de la memòria escolar a València i Ontinyent”

12.30-13.30h. – Projecció de documental sobre la memòria de l’educació artística, lingüística i literària elaborat per estudiants del Grau en Mestre/a en Educació Primària. Presentació: Juan Carlos Colomer Rubio

13.30-14.00 h. – Balanç del projecte durant el curs 2020-21 i cloenda