Imatge notíciaLa Facultat de Magisteri i la Biblioteca d’Educació “María Moliner” de la Universitat de València acullen l’exposició “La Història a l’Escola (1901-1939)” entre els dies 17 i 27 de maig de 2016.

Organitzada pel grup d’innovació educativa “Teatres de la memòria escolar” i pel Seminari-Museu d’Història de l’Escola, l’exposició recorre 39 anys d’ensenyament de la Història en l’escola Primària a través d’espais, llibres de text, quaderns, memòries i altres fonts relacionades amb l’educació històrica i la formació docent.

El principal objectiu és mostrar els canvis i continuïtats en la forma d’ensenyar i aprendre la disciplina històrica per tal que les persones visitants puguen apropar-se d’una manera crítica a una Història escolar que ha respost a diverses finalitats socioeducatives i polítiques al llarg del temps.

Horari: Del 17 al 27 de juny, de 8.30 a 21.00 hores (no disponible en cap de setmana)

Lloc: Hall de la Facultat de Magisteri i Biblioteca d’Educació María Moliner