Curs 2015-16

DOCUMENTALS CURS 2015-16

Un camino para conseguir un fin

Documental realitzat per Bárbara Montero, Nuria Muñoz, Alba Sala i Elena Valeros.

Un viatge al passat: els textos invisibles en les classes de Llengua, Literatura i Arts

Documental realitzat per Begoña Gorgues, Anabel Gutiérrez, Ester Herrero, Lucia Martorell, Vanesa Latorre i Javier Gimeno.

Metodología y enfoque psicopedagógico de las clases de Lengua, Literatura y Artes

Documental realitzat per Helena Martínez, María José Navarro Beneyto, Lucía Olarte, Laia Ortega i Teresa Sampere.

La vida, así era

Documental realitzat per Arantxa García, Cristina García, Cristina Lorenzo, Charlenne Padilla, Guillermo Ramírez i Ana Taberner.

Barxeta, un parèntesi en la història

Documental realitzat per María Pérez, María Monleon, Sabina Fernández, Félix Llobel, Miguel Marín i Pere Gisbert.

Conexiones con el pasado

Documental realitzat per Sandra García, Maribel Grima, Benjamín Hueso, Lucía Pérez, Cristina Segura, Javier Tomás i María Vinuesa.

La Escuela Gris. Las clases de Geografía e Historia en los años cuarenta

Documental realitzat per Maite Benito, Carmen Boix, Miguel Ángel Carrasco, África Gil, David Jiménez i Neus Lloret.

Clases de Urbanidad y formación cívico-política

Documental realitzat per Carolina Sáez, Miguel Ángel Garcerá, Nerea Penadés, David López, Alba Siscar i Paloma Moles.

Analitzant el passat: els textos invisibles de l’escola

Documental realitzat per María Bori, Marta Cabedo, Marta Canet, Mario Canuto, Gemma Escrig i Rafa Rosell

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 2 10 ?